Comanda mașina preferată din confortul casei tale!     De ce să cumperi online? Click aici pentru detalii.

Întrebări frecvente (și răspunsurile aferente)

1. Ce reprezinta acest site?

Prin intermediul site-ului https://vanzari.nissan.ro Renault Commercial Roumanie pune la dispoziție o platformă online prin care utilizatorul poate rezerva sau plati integral autovehicule Nissan fabricate și disponibile în stocul său. Prețurile afișate pe acest site nu se aplică automobilelor ce se vor fabrica în baza unei comenzi efectuate la un agent Nissan sau unor autovehicule similare existente în stocul agenților Nissan. Rezervarea nu reprezintă o operațiune de cumpărare a autovehiculului.

 

2. Care sunt optiunile de achizitie a unui autovehicul?

Pe acest site există două variante pentru care poți opta: rezervarea mașinii prin plata unei taxe de rezervare de 500 EURO și plata diferenței de preț online sau la agentul pe care l-ai selectat sau plata integrală online a autovehiculului. 

 

3. La ce curs valutar se calculeaza preturile ?

Prețurile se calculează la cursul valutar din DATA la cursul de CURS RON.

 

4. Ce reprezinta fiecare pret din site?

În platformă vei vedea până la trei prețuri per mașină:

a. prețul de listă este prețul standard (de listă) al autovehiculului.

b. prețul promoțional reprezintă prețul standard la care se aplică o reducere comercială oferită de Renault Commercial Roumanie. Această reducere suportă modificări, un automobil putând avea prețuri promoționale diferite în zile diferite.

c. prețul RABLA reprezintă prețul obținut prin scăderea din prețul promoțional a contravalorii primei de casare de 7500 lei, a eventualelor eco-bonusuri, calculate în Euro (la cursul de CURS lei) și a reducerii comerciale oferite de Renault Commercial Roumanie pentru acest model. Click aici pentru mai multe detalii.

În funcție de disponibilitate, poți opta pentru achiziția unui model la prețul promoțional sau prin Programul Rabla. Vei plăti prețul de listă doar dacă nu sunt disponibile reduceri pentru modelul ales.

 

5. Pot să achiziționez mai multe mașini în cadrul aceleiași comenzi?

Momentan sistemul nostru permite cumpărarea unui singur automobil per comandă. Dacă dorești să achiziționezi mai multe automobile, te rugăm să plasezi câte o comandă separată pentru fiecare din ele.

 

6. Cum pot efectua plata?

Plățile pe site-ul nostru se pot efectua folosind in card bancar de credit sau debit. În cazul persoanelor juridice este obligatorie folosirea unui card de credit/debit pe numele firmei (de companie).  Te rugăm să te asiguri la banca la care ai deschis cont că nu ai restricții la plata cu cardul online (cardul este deschis la tranzacții online și limita de tranzacționare este suficientă pentru achitarea taxei sau a prețului întreg al automobilului, în funcție de alegerea ta). Autorizarea plății se va face printr-un procesator extern specializat, MobilPay, iar plata este securizată.

 

7. Ce reprezintă cei 500 de Euro pe care îi achit online?

Suma de 500 de Euro (TVA inclus) reprezintă taxa de rezervare pentru modelul Nissan selectat în platformă. Această taxă va fi transformată în avans la momentul la care îți confirmi comanda către agentul de vânzări Nissan și suma va fi scăzută din prețul total promoțional al automobilului.

Exemplu: dacă dorești să rezervi un automobil care are prețul promoțional de 10.000 Euro (TVA inclus) și plătești taxa de rezervare de 500 de Euro, vei plăti la agent doar diferența de 9.500 Euro (TVA inclus), cei 500 de Euro achitați online vor fi transformați în avans. 

 

8. Cum plătesc cei 500 de Euro (TVA inclus)?

Îi achiți cu ajutorul cardului tău de debit sau credit.. Plata se realizează în mod securizat prin intermediul unui procesator de plăți - MobilPay. Taxa pentru rezervare de 500 Euro (TVA inclus) este plătibilă în lei la cursul Renault Commercial Roumanie din ziua efectuării plății.

 

9. Cum plătesc diferența?

Diferența o vei achita fie online, fie după ce vei merge la agentul Nissan pe care îl selectezi în procesul de rezervare și vei semna contractul de vânzare-cumpărare, prin transfer bancar. Aceste activități se pot realiza în maximum 15 zile calendaristice de la data plății taxei de rezervare în platformă. După această perioadă, autovehiculul va deveni disponibil spre a fi rezervat și de alți doritori

 

10. Pot să plătesc mașina în rate ( finanțare / credit)?

Da, poți alege plata în rate (finanțare / credit) după achitarea taxei de rezervare. Mai multe informații despre finanțarea disponibilă pe modelul ales găsești tot la agentul tău Nissan. Dacă vrei să vezi ce pachete de finanțare poți accesa sectiunea Nissan Finance.

 

11. Când mi se livrează mașina la showroom?

Termenul de livrare final îți va fi comunicat de către agentul tău Nissan.

Automobilele disponibile pe platforma vanzari.nissan.ro sunt în stocul nostru și beneficiază de cea mai rapidă livrare. Facem tot posibilul să livrăm comenzile efectuate prin intermediul site-ului în aproximativ 15 zile calendaristice. Cu toate acesta în funcție de locația efectivă a automobilui și de capacitatea logistică din acea perioadă, este posibil să apară variații ale acestui termen.

Alte motive pentru care termenul de livrare ar putea să varieze:

- nu ai răspuns la telefon și/sau e-mail în momentul în care ai fost contactat de către agentul Nissan selectat în procesul de checkout, după efectuarea comenzii pe site

- nu te-ai prezentat la agentul Nissan selectat în procesul de checkout pentru a semna bonul de comandă și pentru a plăti diferența pentru automobilul rezervat prin site

- nu ai achitat diferența în termenul agreat

- ai ales achiziția prin Programul Rabla, program a cărui dată de începere nu este în controlul Nissan. Livrarea automobilului poate fi întârziată în funcție de data la care se vor putea introduce dosarele in PSIPAN. Află mai multe aici despre Programul Rabla.

 

12. Cum se face livrarea la domiciliu?

Poți beneficia de livrarea automobilului la domiciliu (sau la orice altă adresă indicată de tine unde este posibilă livrarea sau ai autorizația deținătorului de spațiu) dacă adresa menționată pentru livrare este în aria de 20 km distanță de showroom-ul ales în cadrul procesului de comandă.

Când introduci adresa în formularul din checkout, îți vom spune pe loc dacă adresa ta este eligibilă pentru livrarea la domiciliu. Dacă este eligibilă, vei achita o taxă de livrare în valoare de 55 EURO (TVA inclus), iar noi îți livra mașina la adresa indicată, conform termenilor și condițiilor acestui serviciu. 

Dacă adresa ta nu este eligibilă pentru livrare la domiciliu, ai opțiunea să ridici automobilul de la agentul selectat. Această variantă este gratuită.

 

13. M-am răzgândit. Primesc taxa de rezervare  (cei 500 Euro) înapoi?

În cazul în care dorești rambursarea sumei de 500 de euro plătită cu titlu de taxă de rezervare pentru un model Nissan, te rugăm să urmezi următorii pași:

  1. Completează și semnează cererea de pe ACEST LINK.
  2. Depune cererea la agentul Nissan pe care l-ai selectat în procesul de rezervare. Detaliile acestuia le găsești în mesajul de confirmare a comenzii pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.

Rambursarea sumei se va efectua prin transfer bancar în termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii.

Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil. Mașina rezervată de tine va deveni disponibilă spre a fi rezervată de altcineva.

 

14. M-am răzgândit. Dacă am achitat suma integrală, cum îmi primesc banii înapoi? 

În cazul în care dorești rambursarea sumei achitate pentru un model Nissan, te rugăm să urmezi următorii pași:

  1. Completează și semnează cererea de pe ACEST LINK.
  2. Depune cererea la agentul Nissan pe care l-ai selectat în procesul de comandă. Detaliile acestuia le găsești în mesajul de confirmare a comenzii pe care l-ai primit în momentul efectuării comenzii.

Atenție! Odată inițiat, procesul de rambursare este ireversibil. Mașina rezervată de tine va deveni disponibilă spre a fi rezervată de altcineva.

 

15. Pot să îmi schimb agentul Nissan după ce am făcut comanda?

Din păcate, nu. În momentul în care selectezi un agent Nissan pentru a continua procesul de cumpărare, noi deja demarăm acțiunile logistice și odată pornit acest proces, nu mai putem modifica agentul.

 

16Pot plăti o sumă mai mare din totalul unui model pentru taxa de rezervare?

Taxa de rezervare este o sumă fixă. Modalitatea de plată a diferenței de plată va fi discutată cu agentul Nissan selectat deja în momentul rezervării. La acest agent vei încheia și contractul de vânzare-cumpărare aferent. 

Poți opta în schimb pentru plata integral online a modelului ales. Alegând plata integrală, te rugăm să ai în vedere că vei achiziționa mașina online și va fi nevoie să fii de acord cu termenii și condițiile achiziției online. Acestea îți vor fi afișate în cadrul procesului de checkout dar le vei primi și ulterior prin e-mail.

 

17Există o schimbare în datele mele de contact. Cum pot face această schimbare pe site?

Pentru a schimba datele de contact pentru contul tău, tot ce trebuie să faci este să editezi câmpurile din secțiunea de profil de pe site.

 

18. De ce au aceste automobile prețuri promoționale mai mici (reducere comercială mai mare) decât cele din promoția lunară?

Automobilele de pe acest site (vanzari.nissan.ro) sunt în stocul nostru și beneficiază de o reducere suplimentară. În anumite cazuri este posibil ca data de fabricație să fie mai mare de 6 luni (inclusiv automobile produse în 2019). Automobilele sunt NOI (nu sunt utilizate) și beneficiază de aceeași garanție de 3 ani sau 100.000 de km precum un automobil produs mai recent.

Pentru detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon +40.21.203.88.77.

 

19. Ce se întâmplă dacă nu plătesc taxa de rezervare după ce am inițiat procesul de rezervare?

Utilizatorul are la dispoziție 3 ore să plătească taxa de rezervare de 500 Euro (TVA inclus) de la momentul în care a solicitat rezervarea unui autoturism pe platforma vanzari.nissan.ro. În cazul în care utilizatorul nu plătește taxa de rezervare de 500 Euro (TVA inclus) în acest termen, Renault Commercial Roumanie își rezervă dreptul de a anula rezervarea autovehiculului și de a îl elibera spre rezervare unui alt potențial cumpărător.

 

20. Ce se întâmplă dacă plata online este respinsă de către bancă?

Comanda ta va fi anulată. Vei primi un email de informare pentru anularea comenzii, iar mașina va deveni disponibilă în site. Îți recomandăm să iei legătura cu banca ta pentru a afla motivul respingerii plății. În cazul în care problema se rezolvă poți încerca să comanzi din nou

 

 

© Nissan 2020 – 2024 Renault Commercial Roumanie, CUI 13943110, Reg. Com. J40/5566/2001